Opinie kursantów
Właśnie skończyłam lekcję próbną. Nigdy nie uczyłam się angielskiego i to było fantastyczne doświadczenie. Mam nadzieję, że za rok już nie będę bezradna na lotnisku. Super!
Danuta Grzeszczyk, Myszyniec
Pomoc
Nie słyszę dźwięku – jaka może być przyczyna?
Błąd podczas odtwarzania dźwięku dotyczy użytkowników korzystających z przeglądarki Internet Explorer 9 z zainstalowanym dodatkiem Flash Player 10. Błąd ten jest niezależny od operatora platformy DobraZuza.pl.
Rozwiązanie problemu
Rozwiązaniem problemu jest zainstalowanie alternatywnej przeglądarki. Z uwagi na bezpieczeństwo i szybkość działania polecamy zainstalowanie przeglądarki Google Chrome.
W celu zainstalowania przeglądarki Google Chrome (trwa to kilka minut) przejdź na stronę www.google.com/chrome i kliknij guzik "Pobierz Google Chrome" znajdujący się po prawej stronie - rozpocznie się pobieranie pliku. Po zakończeniu pobierania postępuj zgodnie z instrukcjami instalatora. Dodatkowe informacje na temat instalacji znajdziesz na stronie "Pobieranie i instalowanie przeglądarki Google Chrome".