Opinie kursantów
Miałam wcześniej kontakt z językiem, ale przyznaję - ten sposób nauki odpowiada mi najbardziej! Jestem osobą zapracowaną i mogę robić lekcje w najbardziej dla mnie dogodnym czasie. Nie bez znaczenia jest możliwość powrotu do poprzednich lekcji. Polecam innym!
Jolanta Dorywalska, Gniezno
Pomoc
Nie słyszę dźwięku – jaka może być przyczyna?
Błąd podczas odtwarzania dźwięku dotyczy użytkowników korzystających z przeglądarki Internet Explorer 9 z zainstalowanym dodatkiem Flash Player 10. Błąd ten jest niezależny od operatora platformy DobraZuza.pl.
Rozwiązanie problemu
Rozwiązaniem problemu jest zainstalowanie alternatywnej przeglądarki. Z uwagi na bezpieczeństwo i szybkość działania polecamy zainstalowanie przeglądarki Google Chrome.
W celu zainstalowania przeglądarki Google Chrome (trwa to kilka minut) przejdź na stronę www.google.com/chrome i kliknij guzik "Pobierz Google Chrome" znajdujący się po prawej stronie - rozpocznie się pobieranie pliku. Po zakończeniu pobierania postępuj zgodnie z instrukcjami instalatora. Dodatkowe informacje na temat instalacji znajdziesz na stronie "Pobieranie i instalowanie przeglądarki Google Chrome".